Huuraanvragen

Voor gebruik van de kerk voor bijvoorbeeld uw huwelijk of andere bijeenkomsten kunt u contact opnemen met onze koster

Zaal huren voor concerten, vergaderingen en trouwlocatie

Op zoek naar een mooie trouwlocatie in Woudrichem? Of een prettige vergaderruimte, concertzaal of oefenruimte? Onze kerk is een unieke locatie voor uw concerten, congressen, vergaderingen, repetities, bruiloften, uitvaarten en andere bijeenkomsten.

De Martinuskerk in Woudrichem is een rijksmonument en stamt uit de 16e eeuw. In 1621 is de kerk herbouwd na de brand van 1573 die een groot deel van Woudrichem is de as heeft gelegd.
De blikvanger van de kerk is het orgel, met een monumentaal front wat stamt uit 1680.

Alle voorzieningen aanwezig

De aangrenzende ruimte (het koor) bestaat uit een gezellig ingerichte zaal voor ca. 70 personen, een keuken en sanitaire voorzieningen. De ruimtes zijn centraal verwarmd en toegankelijk voor rolstoelgebruikers.

• Historisch gebouw
  • Goede akoestiek
  • Wifi
  • Geluidsinstallatie
  • Beamer en projectiescherm
  • Orgel en piano

De capaciteit van de kerk bedraagt maximaal 350 personen.

Meer informatie?

Stuur een mail naar verhuur